kontakt@torslandaridklubb.se

Aktuellt / På gång

Vill du och ditt företag synas på hoppbanan?

Nu finns det möjlighet att investera i ett reklamhinder hos oss på Torslanda Ridklubb!

Att marknadsföra sig via hindermaterial är ett effektivt sätt att nå ut till ridsporten och dess publik. Många ryttare publicerar sina ritter online, vilket också genererar reklam ut på många sociala plattformar.

I bifogat prospekt (nås via knappen i inlägget) finns flera olika exempel med lite mer info, priser och vad det finns för möjligheter att skapa egen design.

Vill du vara med och bidra och beställa, eller har frågor – kontakta klubben via kontakt@torslandaridklubb.se

//Hälsningar Tävlingssektionen

vill du vara med i ToRKs ungdoms-sektion?

Hej alla ungdomar!

Vår ambition är att skapa en aktiv ungdomssektion där alla kan känna sig delaktiga oavsett stall, ålder och gren.

Alla medlemmar under 26 år är varmt välkomna att vara med i ToRKs ungdomssektion.

Frågor och funderingar? Hör av er till Ebba Johansson eller Joline Ahrenstedt.

Välkomna!

arkiv

Här har vi samlat alla gamla events!